آشنایی با دستگاه‌های نظافت صنعتی اسکرابر شرکت نوین پاک

اگر به دنبال راهی برای نظافت فضاهای اداری، تجاری و خدماتی مختلف با دستگاه‌های کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی هستید، حتما نام اسکرابر به گوش شما خورده است. اسکرابر یکی از مهم‌ترین ماشین آلات نظافتی و از انواع کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی است که مدل‌های مختلف ایرانی و خارجی آن توسط شرکت نوین پاک در بازار ایران عرضه می‌شود. به وسیله انواع مختلف کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی اسکرابر می‌توان با صرف زمان و انرژی و نیروی انسانی کمتر، مساحت بزرگ‌تری را نظافت کرد. در واقع اسکرابر یکی از دستگاه‌های کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی مجهز است که می‌تواند به صورت همزمان سطح زمین را شسته و خشک کند. به همین خاطر کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی اسکرابر در تمامی فضاهای مختلف کارایی دارد.

انواع مختلفی از دستگاه کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی اسکرابر در بازار موجود است. اسکرابر برقی، اسکرابر باطری دار، اسکرابر با سرنشین، اسکرابر بدون سرنشین و… از انواع این مدل‌ها هستند که اگرچه هر یک دارای ویژگی‌هایی خاص بوده و برای نظافت فضایی خاص مناسب‌اند، اما همگی دارای قابلیت‌های مورد نیاز برای این امر هستند.

برای مثال اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار دو مدل مختلف از کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی اسکرابر هستند که از نظر نحوه تهیه نیروی محرکه متفاوتند. اسکرابر برقی توسط کابل به پریز و برق شهری وصل شده و کار می‌کند، و اسکرابر باطری دار دارای باطری قابل شارژ است که بدون نیاز به کابل و برق می‌تواند فضای مد نظر را نظافت کند. البته اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار هر دو دارای قابلیت‌های یکسان در امر نظافت صنعتی هستند و تنها از نظر برقی یا باطری دار بودن متفاوتند. معمولاً برای فضاهایی که دسترسی به پریز برق در آنها آسان است از اسکرابر برقی و برای فضاهایی که مساحت زیاد داشته و در همه جای آن پریز برق وجود ندارد از اسکرابر باطری دار استفاده می‌کنند. اما در کل هر دو مدل کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار قابلیت فوق‌العاده‌ای در نظافت زمین دارند و با یک بار استفاده از هر یک از این دستگاه‌های زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی می‌توان به قدرت قابل تحسین آنها در نظافت صنعتی پی برد.

لازم به ذکر است که اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار هر یک دارای مدل‌های متفاوتی هستند. برای مثال اسکرابر برقی دارای راننده و یا اسکرابر برقی بدون سرنشین از انواع اسکرابر برقی هستند که برای هدایت اسکرابر دارای راننده، راننده بر روی دستگاه سوار شده و آن را هدایت می‌کند، و برای هدایت اسکرابر برقی بدون سرنشین، کاربر باید پشت دستگاه ایستاده و آن را هل بدهد. همچنین اسکرابر باطری دار نیز همچون اسکرابرهای برقی دارای مدل‌های سرنشین‌دار و بدون سرنشین است. اسکرابر باطری دار بدون سرنشین هم توسط کاربر از پشت هدایت می‌شود و اسکرابر باطری دار با راننده توسط کاربری که سوار بر دستگاه است هدایت می‌شود. البته همچنان تاکید می‌کنیم که این موارد تنها آپشن‌های مختلفی است که در طراحی انواع اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار برای آنها در نظر گرفته شده است و در نهایت همه مدل‌های کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی اسکرابر دارای ویژگی‌هایی مناسب برای نظافت صنعتی فضای مد نظر شما هستند.

در صورتی که شما نیز مسئول خرید یا نظافت شرکت، بیمارستان، درمانگاه، هتل، دانشگاه، ترمینال و… هستند و برای نظافت فضای مد نظرتان نیاز به کف شوی صنعتی یا زمین شوی صنعتی اسکرابر دارید اما نمی‌دانید برای فضای مد نظر شما کدام یکی از مدل‌های کف شوی صنعتی و زمین شوی صنعتی اسکرابر مناسب‌تر است، می‌توانید با تماس با کارشناسان شرکت نوین پاک که نمایندگی چندین شرکت بزرگ خارجی همچون شرکت ایتالیایی IPC را در زمینه فروش دستگاه‌های زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی در ایران  بر عهده دارند از طریق آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه ۵، پلاک ۱۲، واحد ۱۴ و یا یکی از شماره‌های ۸۶۱۲۲۸۷۲ – ۸۶۱۲۰۳۳۸ – ۸۶۱۲۲۳۹۳ – ۸۶۱۲۲۷۱۰ – ۰۹۱۲۵۱۴۸۷۸۲ – ۰۹۱۲۱۱۹۱۲۰۲ تماس بگیرید.

کارشناسان با تجربه شرکت نوین پاک که پیش از این مجموعه‌های بزرگی چون آستان قدس رضوی، حرم حضرت معصومه، و بیمارستان‌های متعددی در تهران و دیگر استان‌ها را جهت تجهیز و تامین دستگاه‌های نظافت صنعتی مختلف به ویژه اسکرابر یاری کرده‌اند، از طریق اطلاعات مندرج در وبسایت www.novinpak.com برای انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی همچون اسکرابر، سوییپر، واترجت و… نیز همراه شما هستند تا برای انتخاب دستگاه اسکرابر مورد نظرتان بتوانید بهترین انتخاب را از بین دستگاه‌های اسکرابر موجود در بازار داشته باشید.