با بهترین قطارها و هواپیماها برای مسافرت

برای اینکه سفر خوبی داشته باشید باید در مورد وسایل نقلیه ای که برای شما مناسب است اطلاعات کافی داشته باشد تا بتوانید سفر خوبی داشته باشید به همین خاطر در مورد لوکس ترین و لاکچری ترین هواپیماها و قطارهای دنیا برای شما خواهیم گفت.

در طراحی دکوراسیون داخلی آن می توان به دیواره های چوبی از جنس افرا و کریستال، کف آن از جنس چوب گردو و درب های کشویی آن با طرح گل و پرنده اشاره کرد. در ادامه در مقاله ی لوکس ترین قطارها و هواپیماها برای سفر به ویتنام با ما همراه باشید.

اگر بخواهیم در مورد این هواپیما بگوییم می توانیم در ابتدا به این نکته اشاره کنیم که قیمت اولیه این هواپیما ۲۹۰ میلیون دلار می باشد. این هواپیما شیک و مجلل توسط سازمان دفاع ایالات متحده آمریکا طراحی و ساخته شده است. این هواپیما در واقع قابلیت نظامی دارد و حمل و نقل با آن ممنوع است. با این حال یکی از وب سایت هایی که می توانیدبلیط خود را خریداری کنید وب سایت مستر بلیط می باشد.

این نکته را در نظر داشته باشید که نمیتوانید در طول سفر خود با اتوبوس به چمدانتان که در قسمت بار اتوبوس قرار دارد دسترسی داشته باشید پس بهتر است وسایل مورد نیاز و ضروری خود را در طول سفر درون ساک دستی خود قرار دهید.

بهتر است برای سفر با اتوبوس لباس راحتی به تن داشته باشید و همواره غذا و آب آشامیدنی در اختیار داشته باشید. در طول سفر با اتوبوس از شما پذیرایی خواهد شد اما بسیاری از افراد نیاز دارند تا چند وعده غذایی مصرف کنند به عنوان مثال افرادی که دارای دیابت هستند پس بهتر است متناسب با میزان غذای مصرفی خود با خود غذا به همراه داشته باشید.

اتوبوس یک مکان عمومی است و رعایت نکات اخلاقی و آداب معاشرت موجب میشود تا همه ی مسافران سفر خوبی را داشته باشند. هم چنین اگر در طول مسیر به خواب میروید بهتر است وسایل قیمتی خود را در جایی قرار دهید که کسی به آن ها دسترسی نداشته باشد.

 

بوئینگ ۷۴۷-۴۳۰ سفارشی

یکی از مجلل ترین هواپیماهای دنیا این هواپیما می باشد که قیمت تمام شده ی آن ۲۳۳ میلیون دلار می باشد. قیمت اصلی این هواپیما چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار بوده است اما به دلیل تغییراتی که در این هواپیما انجام گرفت قیمت این هواپیما را تا ۱۳۰ میلیون دلار افزایش داد. با این حال می توانید در شهر می توانید با استفاده از بلیط اتوبوس می توانید سفرهای کوتاه بین شهری داشته باشید.

بوئینگ ۷۴۷-۴۰۰

قیمت تمام شده این هواپیما در بازار شرکت های هواپیماسازی ۲۲۰ میلیون دلار می باشد. این مدل به سفارش مشتریان شرکت بوئینگ دارای دو اتاق خواب مجلل می باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این هواپیما دارای یک میز نهارخوری ۱۴ نفره و یک تخت سلطنتی می باشد. شما می توانید با استفاده از بلیط هواپیما از این هواپیما پیشرفته استفاده کنید.

 

قطار عقاب طلایی

با رزرو بلیط قطار این قطار لوکس می توانید سفر خوبی به ویتنام داشته باشید. این قطار نسخه ی لوکس قطارهای ترنس سیبرین است که به حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، خدمات خشکشویی، تلویزیون، پزشک انگلیسی زبان ویک پیانیست مجهز شده است. مسافرت با این قطار به مسافرت با کشتی کروز تشبیه شده است. این قطار از دریاچه ی بایکال عبور می کند. برای مسافرت با این قطار باید حدود ۱۵ هزار و ۸۹۵ دلار هزینه کنید.

هم چنین برای سفر با اتوبوس باید نیم ساعت قبل از ساعت حرکت اتوبوس در ترمینال حاضر شوید و به راحتی وسایل خود را در اتوبوس جای داده و صندلی خود را پیدا کنید.و در نهایت بهتر است برای طول زمان سفر خود سرگرمی مناسبی پیدا کنید.