جابجایی و حمل میز بیلیارد با باربری ارزان قیمت در غرب تهران

 در این مقاله تصمیم دارم مطالبی را جهت جابجایی و حمل میز بیلیارد با باربری ارزان قیمت در غرب تهران واتوبار ارزان قیمت در غرب تهران، اتوبار ارزان قیمت درغرب تهران،  حمل بار ارزان، و استفاده از باربری مقرون به صرفه خدمتتان عرض نمایم.

جابجایی و حمل میز بیلیارد و حمل اثاثیه ارزان قیمت در غرب تهران

اگر میز بیلیارد در خانه دارید و یا صاحب کلوب ورزشی هستید که درون آن میز بیلیارد دارید، شما بسیار خوش شانس هستید. گاهی بازی کردن بیلیارد می تواند خستگی روز را از بین ببرد و ساعت ها شما را سرگرم کند.
البته وقتی صحبت از اسباب کشی و جابه جایی می شود، یکی از اولین مواردی که به ذهن شما می آید این است که چگونه میز بیلیارد را حمل کنید. و طبیعتا هرچه بیشتر به این موضوع فکر می کنید، احساس ترس و دلهره بیشتری شما را می گیرد. ترس از آسیب ندیدن میز بیلیارد و همینطور ترس از هزینه و دردسر های حمل آن و کاملا حق دارید که این حس را داشته باشید. حمل میز بیلیارد بنا به دلایل زیادی کار دشواری است. و همینطور حمل میز بیلیارد بسیار خطرناک است، هم احتمال آسیب به میز وجود دارد هم به افرادی که در حمل آن کمک می کنند.
مهم نیست که چطور به حمل میز بیلیارد نگاه کنید، اما جابه جایی میز بیلیارد از محلی به محل دیگر کار دشواری است.

 اتوبار و باربری ارزان قیمت درغرب تهران با سالها سابقه در زمینه حمل بار و اثاثیه می تواند در خصوص حمل پیانو و میز بیلیارد به شما کمک کند.

اگر خودتان قصد حمل میز بیلیارد را دارید ، و فکر می کنید احتیاجی به استفاده از باربری نیست ، در زیر نکاتی را برای حمل میز بیلیارد برای شما فراهم کرده ایم.

جابجایی و حمل میز بیلیارد با باربری ارزان قیمت در غرب تهران

جابجایی میز بیلیارد دراسباب کشی یکی از چالش های مهم افرادی است که میز بیلیارد در خانه دارند. این کار البته چندان ساده نیست و کاملا تخصصی بوده و افرادی که می خواهند آنرا انجام بدهند، باید در این کار تبحر و تجربه داشته باشند و بصورت چند نفره آنرا انجام دهند.

میز بیلیارد و اسنوکر، امروزه جایگاه خاصی در مراکز تفریح و سرگرمی و شهربازی ها نزد جوانان علاقه مند دارد. حتما در فیلم های سینمایی بارها دیده اید که عده ای از جوانان، مشغول بازی بیلیارد یا اسنوکر هستند. میز بیلیارد سنگین و بزرگ است و سبز رنگ  وجهت حمل و انتقال آن به محل مورد نظر نیاز است تا چندین نفر و با کمک ابزارها و تجهیزاتی دست به کار شوند. شرکت های اتوبار وباربری ارزان قیمت در غرب تهران (آسیابار) می تواند چنین کاری را بی نقص و در حداقل زمان ممکن انجام دهند در صورت وجود چنین میزهایی، هنگام استفاده از خدمات اسباب کشی، حمل آن جزئی از کار حمل اثاثیه منزل و شرکت در باربری ارزان قیمت در غرب تهران خواهد بود و باید به همراه سایر لوازم محل کار، اداره یا منزل به مکان جدید انتقال داده شود.

قصد داریم مراحل نصب و جابجایی میز بیلیارد (یا میز اسنوکر) را برای شما به ترتیب شرح  دهیم تا هنگامی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه به محل جدید و یا انتقال وسایل شرکت و یا محل کارتان به مکان دیگری را دارید، این مقوله برای شما موجب ابهام یا کوچکترین نگرانی و استرس نباشد.

نکات مهم مراحل نصب و جابجایی میز بیلیارد (یا میز اسنوکر) جهت باربری مقرون به صرفه:

  • دوستان عزیز برای حرکت دادن میز بیلیارد یا اسنوکر به چهار عدد پایه سیار یا dolly احتیاج دارید. این پایه ها مشابه پایه های دوربین های فیلمبرداری هستند که اگر دقت کرده باشید، با کمک این پایه ها، دوربین های فیلمبرداری جابجا و حرکت داده می شود. از آنجا که معمولا میزهای بیلیارد ۴ یا ۶ پایه دارند، به همین تعداد پایه متحرک یا dolly احتیاج است تا هنگام جابجایی پایه های میز آسیب نبیند و با کشیده شدن بر روی سطح زمین خراش داده نشوند و همچنین اگر کفپوش آن مکان، پارکت چوبی یا لمینت است، آسیبی به کف وارد نشود.
  • هنگام حرکت دادن میز به دلیل سنگین بودن آن باید دقت کنید. بهتر است این کار را از همان ابتدا به کارگران باربری ارزان قیمت در غرب تهران بسپارید تا به آرامی آنرا از یک طرف بلند کنند، سپس با گذاشتن پایه های آن سمت بلند شده، آنها را به آرامی بر روی پایه های متحرک قرار دهند. و بعد همین کار را برای پایه های ضلع دیگر تکرار کنند.برای اینکه  به کمر و ستون فقرات آسیبی وارد نشود، بهتر است هر یک از کارگران باربری ارزان قیمت در غرب تهران یک پایه را بلند کنند.
  • دقت کنید که پایه های متحرک دقیقا بطوردرست بر روی پایه های متحرک، سفت شوند تا موقع حرکت دادن میز، پایه های آن سر نخورند و از روی این dolly ها جدا نشوند. همچنین دقت کنید که جهت قرار گیری این پایه های متحرک، همه به یک سمت و در امتداد بدنه مستطیلی شکل میز بیلیارد باشند.
  • پیش از حرکت دادن میز بر روی این پایه های متحرک، وسایل و اجسامی که سر راه هستند را بردارید و اگر احیانا درمسیر پستی و بلندی وجود دارد، حواستان به آن باشد.
  • حواستان باشد که در اسباب کشی، هنگام حرکت دادن این نوع میزها بدلیل وزن سنگین شان، ممکن است سرعت حرکت شان بر روی سطوح شیبدار ناگهان زیاد شود. به همین دلیل این نکته اهمیت دارد که حتما طوری افراد کنارهر ضلع آن بایستند که در صورت بروز چنین اتفاقی بتوانند براحتی آنرا کنترل و مجددا در مسیر صحیح جابجایی آن قرار دهند.

در ادامه برای انتقال و جدا سازی قطعات و بخش های مختلف بدنه میز بیلیارد، این مراحل را به ترتیب باید انجام دهید:

  • هر یک از شش حفره که توپ های رنگی بیلیارد، هنگام بازی به درون آنها می افتند را با کمک ابزارهای مخصوص جدا کرده و جهت این کار با کمک آچار، بندهای فلزی متصل کننده این حفره های پارچه ای را یک به یک جدا می کنیم و سپس آنها را بیرون می کشیم.
  • با کمک آچارهای مخصوص جداسازی قطعات چوبی، لبه های چوبی روی میز بیلیارد را یکی یکی جدا کنید.
  • حال لایه سبز رنگ پوشش بیرونی میز باید برداشته شود. برای این کار با کمک پیچ گوشتی یا حتی دریل می توانید پیچ های متصل کننده پوشش سبز رنگ از روی بدنه میز را جدا کرده و باز به همین ترتیب قطعات دیگر از جمله پایه ها را از لایه میانی میز جدا و هر تکه را به دقت از بقیه جدا کنید.
  • این قطعات را حال پس از جداسازی دقیق، می توانید بر روی ماشین  باربری ارزان قیمت در غرب تهران  سوار کرده و به محل جدید حمل کنید.

باربری ارزان قیمت در غرب تهران، با استفاده از بهترین نیروها و تجهیزات جهت ارائه بهترین خدمات باربری و حمل اثاثیه و اسباب شما، در خدمت شماست.

منبع: شرکت سانا پرداز نارین پیشرو در زمینه طراحی وب سایت شرکتی و طراحی وب سایت اتوبار و باربری