چهره برتر موسیقی سال ۹۷ معرفی شد

حجت اشرف زاده خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان به عنوان چهره برتر موسیقی سال ۹۷ با رای مخاطبان حالا خورشید انتخاب شد.

هنرمندان زیادی در حوزه موسیقی فعالیت میکنند و طرفداران زیادی دارند، اما برنامه حالا خورشید در اسفند ماه سال ۹۷ در یک نظرسنجی چند چهره برتر دنیای موسیقی را برای انتخاب چهره برتر موسیقی سال ۹۷ به نظرسنجی گذاشت.

حجت اشرف زاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان در این نظرسنجی با رای حالا خورشیدی‌ها به عنوان چهره برتر موسیقی سال ۹۷ انتخاب شد و مهمان رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید شد و در این برنامه از علاقه زیادی که به خوانندگی دارد صحبت کرد و از علاقه ویژه اش به همایون شجریان گفت و دلیل حضور زیاد در برنامه‌های تلویزیونی را علاقه اش به مردم و خواندن برای آن‌ها عنوان کرد.

حجت اشرف زاده از خواننده‌های پرطرفدار موسیقی پاپ است که موسیقی را از دوران کودکی نزد پدر و بعد از آن نزد استادان به نام این حوزه از جمله محمدرضا شجریان و پرویز مشکاتیان آموخت و ترانه‌های پرطرفداری را روانه دنیای موسیقی کرد.

معروف‌ترین آهنگ‌های حجت اشرف زاده عبارتند از : بی خبر از تو، دوستم داری، خاتون، ماه و ماهی، شرح پریشانی، شبنم دریا، دوباره ایران، ایرانِ جان که می توانید تمام این آهنگ ها و آهنگ های جدید پاپ ایرانی را از سایت دارک موزیک دانلود نمایید.