کاغذ دیواری یا رنگ

مطمعنا همه ی ما زمانی که بحث از تغییر دکوراسیون و تصمیم به نونوار کردن منزل و محل کار میگیریم یکی از اولین سوالاتی که در ذهنمان شکل میگیرد این است که استفاده از کاغذ دیواری و یا رنگ ؟؟؟؟

از دیدگاه های مختلفی میشود این سوال را بررسی کرد و به جواب رسید که عبارتند از :

  • قیمت
  • زیبایی
  • دوام و کیفیت

برسی از دیدگاه قیمت

خب مطمعنا یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین عواملی که میتواند در تصمیم گیری ما برای انتخواب تاثیر بگذارد قیمت هر کدام از این دو و بودجه ای که ما برای انجام این کار در نظر گرفته ایم دارد.

محدوده قیمت کاغذ دیواری بسیار گسترده است به طوری که برای کاغذ دیواری کردن محیط میتوان از قیمت هایی بسیار کمتر از هزینه بابت رنگ کردن محیط ، پروژه را انجام داد و همینطور میتوان با قیمتی چندین برابر هزینه لازم برای رنگ کردن محیط نیز این کار را انجام داد.

شاید قیمت پایین کاغذ دیواری کمی شمارا در مورد کیفیت کاغذ دیواری دچار تردید کند. ولی نکته مهم اینست که کیفیت کاغذ دیواری انچنان هم با کیفیت ان رابطه مستقیم ندارد.

در کل کاغذ دیواری ها به دودسته کلی :

  • نانوون ( الیافی )
  • ونیل

طبقه بندی میشوند.

کاغذ دیواری های ونیل غالبا کاغذ دیواری هایی با قیمت هایی پایین تر می باشند و طرح هایی فوق العاده متنوعی دارند این نوع کاغذ دیواری ها از قدیم الایام مورد استفاده قرار میگرفتند و هنوز هم به دلیل طرح های خوب و کیفیت مناسب مورد توجه کاربران هستند.

کاغذ دیواری هایی نانوون در چندین سال اخیر به بازار عرضه شده اند و توانسته اند سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهند وزن این کاغذ دیواری ها عموما سبک تر و کاغذ هایی نازک تر هستند ولی این بدان معنا نیست که شما نگرانی از بابت نحوه نظافت این کاغذ ها داشته باشید چرا که مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند.

از نظر هزینه ای کاغذ دیواری و رنگ با کیفیت را میتوان با هزینه یکسان انجام داد هرچند برای خرید کاغذ دیواری باید تحقیق کرد چرا که بعضا کاغذ دیواری ها را با چند برابر قیمت به فروش میرسد .

یکی از فروشگهای خوب در زمینه کاغذ دیواری ، فروشگاه اینترنتی لوکس بگیر است که تضمین میکند به پایین ترین قیمت مصرف کننده کاغذ دیواری را به دست مصرف کننده برساند و همچنین تمامی کاغذ دیواری های موجود در کشور را هم در مجموعه خود جای داده است.پ

لوکس بگیر

لوکس بگیر
کاغذ دیواری لوکس بگیر

مقایسه از نظر زیبایی 

رنگ مطمعنا یکی از پر طرف دار ترین و پرکاربرد ترین مصالح موجود در ساختمان است ولی کم کم جای خود را به کاغذ دیواری داده است چرا که زیبایی تنوع و شادابی کاغذ دیواری ها چندین برابر رنگ است .

کاغذ دیواری محیط شما را به تابلویی زیبا تبدیل میکند که از نگاه کردن به آن سیر نخواهید شد. از طریق لینک زیر میتوانید کاغذ دیواری ها را همراه با قیمت ببینید .

https://luxbegir.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-2/

مقایسه از نظر کیفیت

رنگ روغنی یک پوشش با کیفیت برای دیوار های شماست ولی کاغذ دیواری چطور ؟

به طور قطع میتوانم تاکید کنم که کاغذ دیواری خای جدید که جزو دو دستهی اشاره شده در بالا باشند از نظر کیفیتی دست کمی از رنگ روغنی نخواهند داشت و مقاومت خوبی نیز در برابر رطوتب و شستشو از خود نشان میدهند.

همچنین میتوانید برای اینکه به صورت دقیق محاسبه کنید چند رول کاغذ دیواری نبیز دارید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://luxbegir.ir/%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D9%84-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%DB%8C/

لوکس بگیر
لوکس بگیر

تاریخچه کاغذ دیواری

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کاغذ دیواری برای اولین بار توسط چینی ها مورد استفاده قرار گرفته است.

مشاهده تاریخچه کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی