آخرین اخبار ارز دیجیتال و بلاکچین

امروز با جدید ترین اخبار ارز دیجیتالی پر جنجال در خدمت شما می باشیم و سایت پر طرفدار آکادمی بازار بیت کوین که جز بهترین سایت هاست میزبان ما می باشد ، که می توانید اخرین اخبار ارز دیجیتال و بلاکچین را از این سایت ببینید.

صرافی بزرگ ارز رمزنگاری بایننس روز گذشته در کارشناسان این صنعت به موارد مختلف و متفاوتی اشاره دارند. با این حال آنچه مسلم است سوء برداشت های زیادی است که وجود دارد. وبلاگ خود اعلام کرد اقدام به راه اندازی یک برنامه بازارگردان(Market Maker) می کند.

این بدبینان به بیت کوین بر این باورند که این روند صعودی و سقوط اخیر در بازار رمزنگاری، آخرین تلاش های بیت کوین برای بزرگتر  بیت مین اعلام کرد، این پلتفرم که نقشه استخراج دیجیتال جهانی(WDMM) نام دارد، در اجلاس جهانی استخراج دیجیتال(WDMS) که از ۸ الی ۱۰ اکتبر در فرانکفورت برگزار می شود، به طور رسمی معرفی و راه اندازی خواهد شد. جلوه کردن است تا پذیرش آن افزایش یابد و پول نقد بیشتری وارد بازار آن شود.

وی معتقد است که افراد زیادی وجود دارند که به زیر ساخت های مالی خوبی دسترسی دارند، اما واقعا انگیزه زیادی برای آموزش و درک بیشتر ندارند.

بیت کوین یک فناوری است، نه پول

 

 بازار گردان، (Market maker) افراد یا شرکت‌هایی هستند، که با هدف کسب سود، اقدام به خرید و فروش دارایی مالی (اوراق بهادار) یا کالاهای  اقتصادی با چند کارشناس در مورد بزرگترین تصورات غلط در مورد بیت کوین صحبت شده که به ۷ تا از مهمترین آنها اشاره می شود. مثل ارزهای رمزنگاری کرده و بنا به ماهیت عملکرد، از نوسانات ناخواسته قیمت دارایی می‌کاهند.

یکی از منابع خبر خارجی سایت کوین دسک است که لینک را در زیر گذاشته ایم:

https://www.coindesk.com/

بیت کوین عملکرد بهتری پس از ماه ژوئن که قیمت آن به ۱۴۰۰۰ دلار رسید، نداشته است. در این پست اعلام شده که صاحبان مزارع استخراج قادر خواهند بود در طول اجلاس  برای لیست شدن در WDMM اقدام نمایند. از آن زمان و طی یک دوره بیش از سه ماهه قیمت بیت کوین بیش از ۴۲ درصد کاهش یافته است.

متیو وانگ، مدیر مزرعه استخراج بیت مین، اظهار داشت که WDMM با فراهم کردن روشی کاملا جدید برای اتصال مزارع استخراج و دارندگان سخت افزار ها، به پایدار ساختن استخراج در طولانی مدت کمک خواهد کرد.

یاسین المندجرا، تحلیلگر داخلی ارزهای رمزنگاری در آرک اینوست(ARK Invest) خاطرنشان کرد که روند فعلی بیت کوین مشابه سطوح بهبودی قیمت در دوره های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ است.

افت قیمت بیت کوین به زیر ۱۰ هزار دلار

قیمت بیت کوین به نوعی دوباره با افتی سنگین به سمت سطح حمایت ۹۶۰۰ دلار در حرکت است. این پایین ترین قیمت بیت کوین در طی تقریبا سه هفته است. در عین حال حدود سه ماه است که بیت کوین در رنجی محدود نوسان دارد.

 

جیمسون لوپ، کارشناس و مدیر ارشد فناوری رمزنگاری کاسا، عنوان کرد که اغب گفته می شود این ارز عمدتا توسط مجرمان استفاده می شود. اما باید گفت که عمدتا ناشناس است

این امتیاز بر اساس حجم مبادلات بازارگردان، گستره پیشنهادها، اندازه کل سفارشات، مدت زمان سفارش و تنظیم وزن در جفت های خاص داده می شود. بایننس متقاضیان را ملزم کرده که حجم معاملات خود را اثبات کنند.

کریپتو میشل، یک معامله گر معروف در توییتر، امروز در توییتر خود مطلبی را در مورد قراردادهای آتی بیت کوین انتشار داد. وی در این توییت گفت، هیچ شباهتی بین قراردادهای آتی CME که در دسامبر ۲۰۱۷ راه اندازی شد و بکت که قرار است روز دوشنبه به مرحله اجرا برسد، وجود ندارد.

بیت مین به پشتیبانی مستمر از دارندگان دستگاه های استخراج برای افزایش طول عمر سخت افزارها و پشتیبانی از پیشرفت کلی در صنعت تاکید کرد.

در واقع همان طور که نمودار الماندجرا نشان می دهد، بیت کوین در حدود ۴۰ درصد از بالاترین قیمت ۲۸۴ روزه خود را بازیابی کرده است که عملکردی بسیار بهتر از دو دوره قبل داشته.

آیا بیت کوین دوباره قیمت ۸۰۰۰ تا ۷۵۰۰ دلار را می بیند؟

مطابق آخرین نمودارهای عملکرد قیمت بیت کوین، این ارز تا به حال ۴ بار سطوح حمایت ۹۴۰۰ دلار تا ۹۶۰۰ دلار را تجربه کرده است. اما اگر نتواند این سطوح حمایت را حفظ کند،

صرافی اُکی اکس، یکی از رقبای بایننس، نیز از برنامه بازارگردان خود خبر داد و برای شرکت کنندگان امتیازهایی مثل هزینه تراکنش پایین تر و کاهش هزینه های معاملات را برای انگیزه دادن قائل شده است.

در واقع نظرات زیادی در مورد این که بیت کوین چیست و چگونه کار می کند وجود دارد. اما جیمی سونگ، توسعه دهنده بیت کوین کر و کارآفرین، به عنوان بزرگترین تصور غلط در مورد بیت کوین به این که برخی تصور می کنند “این یک فناوری است و نه پول”، اشاره کرد. مردم فکر می‌کنند ساخت تکنولوژی بهتر یعنی بیت کوین بهتر، در حالی که موضوع متفاوت است. سونگ گفت

می توان انتظار داشت که قیمت تا ۸۰۰۰ دلار الی ۷۵۰۰ دلار کاهش یابد. دونالت( DonAlt ) از جمله معامله گران مشهور در توییتر نیز امروز در یکی از توییت های خود گفت

بیت کوین یک مکانیسم پرداخت است

 

در حالی که ممکن است سایرین با این نظر موافق نباشند، یکی از کارشناسان می گوید بیت کوین یک روش پرداخت ابتدایی و  ناچیز نیست. دن هلد، مدیر توسعه تجارت در کراکن، بزرگترین سوء برداشت و تصور غلط در مورد بیت کوین را این می داند که یک روش برای پرداخت های ارزان و جزئی مثل خرید قهوه است.

این بدان معنی است که علیرغم آنچه که معامله گران و تحلیلگران احساسی در توییتر اعلام می کنند، بازار رمزنگاری در روند نزولی دیگری قرار ندارد.

 

صادقانه باید گفت که در این مرحله و تا زمان راه اندازی معاملات قراردادهای آتی بیت کوین توسط بکت، جز صبر و تماشای روند نمی توان کار مهمی انجام داد. ممکن است روند قیمتی فعلی وارونه شود و سطح ۱۰۰۰۰ دلار را به راحتی پشت سر بگذارد.

بازارگردان برای انجام فعالیت های خود در بازار سرمایه به مواردی نیاز دارد که پول و دارایی دو نیاز اصلی به شمار می آید. از سوی دیگر باید شرایطی فراهم باشد از جمله اولین سوالاتی که پرسیده می شود و پاسخ داده می شود این است که “بیت کوین چیست؟”. اما این تنها سوال نیست تا این افراد به صورت مستقیم به سامانه معاملات دسترسی داشته باشند

. www.bazarbtc.com