آموزش دانلود اسنپ چت برای اندروید و ios ، نصب و استفاده از آن

برنامه اسنپ چت Snapchat این روز ها به یکی از پرطرفدارترین برنامه های پیامک‌‌بازی و ارسال و دریافت عکس تبدیل شده است. اسنپ چت که در سال ۲۰۱۱ راه اندازی گردیده است به کاربران اجازه می دهد عکس و ویدیوهایشان را ویرایش کنند و با استفاده از افکت های مختلف تصاویر زیبایی خلق نمایند و آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

در ادامه جهت استفاده از برنامه اسنپ چت با ما همراه باشید.

دانلود برنامه اسنپ چت و ایجاد یک حساب کاربری در آن

در ابتدا به دانلود برنامه اسنپ چت برای اندروید و یا ios به صورت کاملا رایگان بپردازید و آن را به راحتی و با چند کلیک نصب نمایید.

برنامه snapchat را باز کنید و روی دکمه sign up کلیک کنید. در صفحه باز شده نام ونام خانوادگی خود را وارد کرده و بر روی Sign up & Accept ضربه بزنید.

در صفحه بعدی روز تولد خودتان را وارد کنید و بر روی continue کلیک کنید. در صفحه جدید نام کاربری خود را ایجاد کنید. ترجیحا سعی کنید این نام نمایانگر نام شما باشد. اگر نامه که انتخاب می کنید از قبل توسط کاربر دیگری انتخاب شده است از پیشنهاد های خود اسنپ چت استفاده کنید. توجه فرمایید نامی را انتخاب کنید که بعدا پشیمان نشوید زیرا این نام دیگر قابل ویرایش نخواهد بود و تنها راه حل شما جهت تغییر نام ساختن حساب کاربری جدید در snapchat می باشد. بعد از انتخاب نام کاربری روی continue کلیک کنید.

در مرحله بعدی رمز عبور خود را ایجاد کرده و بر روی continue ضربه بزنید. در صفحه جدید آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید و بر روی continue بزنید.

تبریک میگوییم. شما با موفقیت حساب کاربری اسنپ چت خود را ایجاد کرده اید و اکنون می توانید در این نرم افزار رایگان با دوستانتان در ارتباط باشید.

اضافه کردن دوستان در snapchat

اگر نام کاربری دوست و مخاطب خود را می دانید می توانید با این روش بسیار کوتاه آن ها را به لیست مخاطبان اسنپ چتی خود اضافه کنید.

برنامه snapchat خود را باز کرده و بر روی علامت شبح (روح) در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

بر روی دکمه add friends کلیک کنید.

روی username کلیک کنید.

نام کاربری مورد نظر (دوستتان) را وارد کرده و سپس بر روی + کنار اسم آن ها کلیک کنید.

پذیرفتن درخواست های دوستی در اسنپ چت

در صورتی که توسط شخصی برای شما درخواست دوستی ارسال شده باشد تا زمانی که آن را نپذیرید قادر به ارسال عکس برای او نخواهید بود. جهت انجام این کار برنامه snapchat خود را باز کنید و بر روی نماد شبح بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید. در صفحه باز شده بر روی دکمه Added Me کلیک کنید. در این بخش لیست اسامی کسانی که برای شما درخواست دوستی ارسال کرده اند را مشاهده می کنید. بر روی علامت + کنار نام اشخاصی که می خواهید درخواست دوستی آن ها را قبول کنید ضربه بزنید تا آن اشخاص به لیست دوستان و مخاطبان شما اضافه شوند.

پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از این برنامه اصطلاحات مربوط به آن را یاد بگیرید تا از سردرگمی شما در هنگام استفاده از این برنامه بکاهد. ما در این جا دو نمونه از این اصطلاحات را به شما آموزش می دهیم.

اسنپ (Snap): به طور خلاصه هر تصویر و یا ویدیویی که شما برای دوست و یا دوستانتان ارسال می کنید اسنپ نام دارد. توجه کنید هر اسنپ تنها یکبار قابل پخش مجدد می باشد.

لنزهای اسنپ (Snap lenses): به کمک این ویژگی شما می توانید افکت های کارتونی ویژه ای به اسنپ های خود بیافزایید. لنز های اسنپ را هنگام ساخت اسنپ استفاده خواهید کرد.

شما هم با دانلود snapchat و ساخت حساب کاربری در آن همراه با دنیای این روز ها پیش بروید و تصاویر زیبا و کارتونی خلق نمایید.